5 Haziran 2008 Perşembe

30

kucuklugumden beri bir kadin icin en guzel yaslarin 30lu yaslar oldugunu dusundum.

kanimca bu yaslarda bir kadin, artik hayattan ne isteyip istemedigini bilen ve bu farkindalik ile kendinden emin olan kadindir. neyin pesinden kosmak istedigini ve gozune kestirdigini nasil elde edecegini bilir. ve bu ozellikleri ile kiskirtici, bazen de tehlikelidir.

ote yandan edindigi hayat tecrubeleri onu torpulemis ve yumusatmistir. artik daha anlayislidir. merhametlidir. kollari sicak ve sevecen; dokunuslari iyilestirici ve onaricidir. etrafinda donen hayati, dokundugu herseyi guzellestirecek bir isiga sahiptir. bazen yasemin, bazen hanimeli kokuludur.

ayin 1'inden beri google profilimin yas kisminda 30 yaziyor. 20li olmamak garip. agzimdan cikan 30 kelimesi irkilmeme neden oluyor. baskalarinda guzel duruyor da, 30 bende nasil durur henuz idrak edemedim.

ama gecikmeli de olsa bugun hosgeldin dedim 30 yasima.

hosgeldin. guzellestir beni, baskalarini guzellestirdigin gibi. koyuver halemi basima. ben dokunmaya basliyorum, sen guzellestir.

17 yorum:

Yesim dedi ki...

Aaaah, 30'lar...

Ne guzel bir tablo cizip boyamissin hayalinde.

Dokundugum herseyi iyilestirecek, guzellestirecek ozel bir isigim ne yazik ki yok ama, ben 3 senesini geride biraktigim 30'lu yaslarimdan cok memnunum simdilik.

Bir bebegin onemli yollar kaydettigi ozel bir takim aylar, haftalar nasilsa 30'lar da bir yetiskin icin o kadar onemli ve ozel.

Hosgeldin 30'lara, nicelerine ve gonlundeki resmin gerceklesmesi dilegiyle...

şule dedi ki...

ah canim, ne guzel karsilamissin yeni yasini. cok mutlu ve keyifli yeni bir yas diliyorum sana.
Ben 30'lu yaslarima girdigimi 35den sonra algilamistim. Kabullenmem bir iki yilimi aldi. Nerdeyse 40'a giricem ama ben daha yeni 30'lara alistim desem yeridir:)

Ingiltereden Alisveris dedi ki...

happy belated birthday.... 30 olanlar kulubu kuralim mi:)

elektra dedi ki...

canım müziiii, mutlu 30'lar, 40'lar, 50'ler ve tüm katlarını dilerim sana.:)))
30'ları çok sevdim ben.acaip özgür, acaip tamamlanmış hissettim kendimi. ki korkardım yani 30'lu yaşlardan. şurada 40'a iki kaldı. dört gözle bekliyorum:)
tekrar mutlu yıllar ve öpücükler sana. canı gönülden:)))

müzi dedi ki...

sevgili calanon,
cok tesekkurler.
vardir muhakkak ozel bir isigin, ama sen farkinda degilsindir belki. en azindan bebegin seni oyle goruyordur, eminim.

sevgili sule,
cok tesekkur ederim. komik ama ben 27'den sonrasini da zor algilamistim. demek ki 30'a yaklasiyoruz hissi o zamanlar bas gostermis.
bu arada, bizim dizi bitti, sen nasil hissediyorsun? ben biraz once seyrettim son bolumu. hala etkisindeyim, yine gozumde yaslar, uzuldum bizim cocuklar icin. ama yakisir bir son olmus, o yuzden memnunum.

sevgili small button nose,
tesekkur ederim. olur, ben varim.

sevgili elektracim,
cok tesekkur ederim. ozgur ve tamamlanmis hissetmek, evet evet benim de bekledigim bu, onumdeki bir 10 yildan. ben de opuyorum :)

New York Muhtari dedi ki...

eh bana pek soz kalmamis, tebrik etmekten baska.. ama ne demisler her yasin ayri bir guzelligi var... simdiden kutlu, mutlu olsun Muzi :-))

B5 dedi ki...

30 mukemmel sayilarmis diye ben de merak ederdim... Ayni bekleyis bende de vardi. 4 yildir keyfini suruyorum.
Sana harika yaslar :)Guzellik katsin her yil sana :)
(Paris'teyim bir bucuk aydir, temiz havayi ozledim :(. Muhtara bir bakayim bu arada..)

Esra dedi ki...

bence de 30lu yaslar en guzelleri. Nice mutlu yillara. :-)

müzi dedi ki...

Sevgili NY Muhtari,
tesekkur ederim. dedigine katiliyorum, her yasin ayri bir guzelligi var. klasik bir laf, ancak klasik sayilmalarinin da bir nedeni var, di mi ama?

sevgili B5,
cok tesekkur ederim guzel temennilerin icin.
uzaklarda oldugun belliydi. ne zamandir yoktun, demek paris'te saklaniyordun.
kuzeyde hava guzel, temiz ve aydinlik. ve surekli parlak, masmavi bir gokyuzu. ben bilmezdim gokyuzunun bu denli mavi oldugunu :)

sevgili Esra,
dilerim 30lu yaslarin sonlarina dogru bu dusuncelerimin dogru oldugunu gorurum. cok tesekkurler kutlaman icin.

şule dedi ki...

muzicim, bu ulke baslibasina huzunlu bir oyku sanki. guzel diziydi gercekten de.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Emin ol daha da güzelleşeceksin.
Her anlamda ;)

Nice yıllara....

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Galiba, bir kadının hayatının en güzel yılları 3le başlayan yaşlar.:))
Dolu dolu, keyifle yaşamanı, her yılını ayrı bir mutlulukla anmanı dilerim, Müziciğim.
Sevgiler.

müzi dedi ki...

sevgili sule,
cok guzeldi cok!

sevgili biyo,
umuyorum ki dedigin cikar. cikmassa cok bozulacagim :)

sevgili ekmekcikiz,
demek sen de oyle dusunuyorsun. cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin.
sevgiler benden de...

zerrin dedi ki...

30 sihirli sayi...
umarim cok mutluluk getirir..

Adsız dedi ki...

Sevgili Muzi,öncelikle 30 yaşın kutlu olsun ben de hızla yaklaştığını seziyorum artık 30 ların. ben Aslı, internette senin bloğun gibi bir kaynağı gördüğüme çok sevindim.Norveç i araştırıyorum ama bir turist gibi değil de orda yaşayan birilerinin ağzından bişeyler duymaya, okumaya ihtiyacım var. Daha özel sorularım için bana mail atar mısın? (asli.sy@gmail.com) Çok teşekkürler şimdiden.

ayçobanı dedi ki...

Kacirmisim, gec kalmisim güzel bir tebrik icin :( Her anlamda güzelliklerle dolu 30larin olsun, istedigin, düsledigin gibi!!

Yasemin dedi ki...

Muzicim, demek 30 oldun? Umarim bu onundeki 10 yil hayalini kurdugun gibi gecer. Ben 30lari arkamda birakicam seneye ve inaniyorum ki 40lar bir kadin icin cok daha guzel ;-) 10lu yaslarimda 30 cok uzak gelirdi. '30uma geldigimde herhalde evli coluk cocuklu olurum' diye dusunurdum. Halbuki 30. dogum gunumu kutladigimda henuz nisanli bile degildim, Norvec'teydim ve oldukca ozgur, mutlu, dolu dolu bir hayatim vardi, sorumluluklardan uzak. Oyle olgun da degildim. Hatta ve hatta 30 oldugumu soyledigimde kimse inanmiyordu bile ;-) Hala daha yasimi duyanlar inanmiyor ya neyse ;-) Ama ben 40larda olgunlasacagimi umit ediyorum B-)

Sayilara takilmamak lazim. Ruhumuz hic yaslanmiyor ki...