13 Ağustos 2007 Pazartesi

Tasindik!

Haftasonu beklenen esyalarin gelisi pazartesiye ertelenince biz de pazartesi tasindik.

Neyseki hersey rast gitti. Biz bavullarimizla sabah eve geldik. Ev tertemiz ama benim yine de herseyin uzerinden kendim gecmem gerekiyordu ki gece daha rahat uyuyabileyim (obsessive compulsive dirsorder'sin sen diyor bana esim, ama ben kulaklarimi tikiyorum ve temizligimi yapiyorum. Geceleri de huzur icinde misil misil uyuyorum!).

Tam temizlik bitti, esyalar geldi. Isin en eglenceli kismi basladi. Aldigimiz her birseyi soooyle bir ortaya serdik. Monte etmeye basladik, yanildik, yeniden denedik, yorulduk, cay molasi verdik, sonra kaldigimiz yerden devam ettik ve en sonunda herseyi birlestirdik. Evi su an hatirlayamadigim kerelerce dekore ettik. Begenmedik bozduk. Baska sekilde dekore ettik, fotograf cektik, yeniden baska sekillerde dekore ettik. Sonra fotograflara da bakarak en guzel dekorasyonda karar kildik. Ve de en sonuncu halini sevdik!

Ama en guzeli, aksam yemegini kendi evimizde yiyebilmekti. Cok da uzun zaman olmadi, alt tarafi 13 gun, ama 13 gun sonra evde yemek yiyebilmek cok guzeldi. Yedigimiz seyin de en basitinden makarna olmasina ragmen...

Burada kalici miyiz henuz bilmiyoruz. Gelecek yillar ne gosterir belli degil. Ama bu sefer kararliyim. Bu sefer nereye gidersem gideyim arkamda hic bir esyami birakmayacagim. Cok degerli seyler olduklarindan degil, ama zamanla benim bir parcam haline geleceklerinden. Ben nereye, onlar da oraya. Hani Amerikan savas filmlerinde derler ya, "Leave no man behind". Ben de hic bir parcami geride birakmayacagim.

6 yorum:

Esra dedi ki...

Hayirli olsun yeni eviniz.Gule gule, uzun sureli oturun insallah.
:-)

New York Muhtari dedi ki...

ha ha Muzi postu okuyunca 6 ay once ki halim aklima geldi.. 6 ayda esyalarin yerini o kadar degistirdim ki, esyalarin psikolojisi bozuldu. hatta o da yetmedi, kendime photoblog actim, ayni esyalar, farkli yerlerde surekli degistiriyorum.. OCD lik kanima islemis benim de ne yapayim...:-))

Iyi gunlerde oturursunuz insallah.. simdiden hayirli olsun.

müzi dedi ki...

Merhaba Archisugar,

cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin. ama dogrusunu soylemek gerekirse henuz bu ulkede uzun sureli kalip kalmamayi isteme konumuna gelmedim. ne de olsa hala ulkeyi tanima asamasindayim. ozellikle de kisi bekliyorum. kisi gecirdikten sonra daha bir net olabilirim sanirim, uzun sureli olmak ister miyim istemez miyim :)

merhaba New York Muhtari,

bizde de aynen senin gibi, esyalarin yerleri surekli degisir. ama iyi bir sey oldugunu dusunuyorum. kucuk degisiklikler... ama photoblog acmadik bak :)
cok tesekkur ederim iyi temennilerin icin, ben de sana sinavlarinda basarilar diliyorum :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Muzi,

Ben 5 sene Isvec'te yasadim. Oraya olan sevgim yillar gectikce artti. Ilk yil gozlemlerine cok aldanmamak lazim. Her sene yeni seyler kesfediliyor, deger yargilari degisiyor.

Ha det bra ;-)

Italya'dan Zeynep, ya da blog ismi ile Zeyno$

B5 dedi ki...

X Zeyno§!!! :). Zaten gidersem ilk yanima alacagim rehber sendin :). Donusunu bekliyoruz bu arada.
--------------
X Müzi, bizim evi görmek ister misin? Bos salon hala. Alip da senin gibi yer degistiremiyorum bile. Fotografini cekmek mi? Bu bakis acisini degistirirse hos olabilir aslinda. Güzel fikir. Her ne kadar esim ic mimarsa da, ikimizin de gözü bambaska. Yine de ortaklarda bulusuyoruz.
Güle güle oturun yeni evinizde!

müzi dedi ki...

Zeynep, hosgeldin :)

soylediklerinde haklisin. alismak mi, ya da yeniliklerle birlikte degismek mi bilmiyorum ama evet, insan neredeyse oraya uyum sagliyor. hani o kli$e laf, "insan sosyal bir varliktir"in anlami gercekte bu. icinde bulundugumuz sosyal ortamlara, durumlara uyum saglayabilmemiz. bir de feci duzenli gercekten, bu duzene uyum saglanmaz da baska ne yapilir...

tusen takk! :)

sevgili B5,

evi duzenlerken esimle dustugumuz fikir ayriliklarini yazmadim ben. mesela ona kalsa, salonumuzun orta yerinde tuttugu takimin kocaman bir bayragi olmali!!! ha ama ne oluyor, o bayragi koymuyor ben de masayi onun istedigi yere koyuyorum. bir de en son bir sekilde karar veriyoruz, ama biliyorum bir ay sonra evin seklini yine degistirecegiz. icimde kalmiyor boylece hic birsey :)