31 Aralık 2010 Cuma

çayırda çimende 2010



Koca bir yıl döndüm dolandım bu türküyü dinledim. Her dinleyişimde, kırları hayal ettim. Bilmediğim diyarları özledim. Ben bu yıl, doğayı çokça seyrettiğim için mi bu türküye takıldım, yoksa bu türküye takıldığım için mi doğayı seyre daldım, bilemiyorum. Çok da önemi yok. Her seferinde içimi koskocaman bi sevgiyle kapladı. Hani o çimenlerin arasından biri kopup gelse koşar boynuna atlardım, öyle de hissettirdi.

Şimdi 2010’u düşündüğümde, en çok bu duygular var aklımda. İrili ufaklı dalgalanmalar arasında bu ve benzeri türkülerle, şarkılarla sakındım kendimi. 2010 sığındığım bir limandı. Bir yanım burada kalsaydık, iyiydi diyor. Diğer yanım ise, o sakinlik devam etsin, biz demir alalım diyor.

Heyecanla istediğim şeyler, ve bunlara dair umudum var. Umut en son terk edermiş. Dilerim umut bizi hiç terk etmesin.

Dilerim her şey hepimiz için iyilikle, güzellikle ve sağlıkla olsun. Gerisini bi şekil hallederiz nasıl olsa :)

Sevgimle,
müzi.

7 yorum:

şule dedi ki...

canım müzi,
herşey çok güzel ve dilediğin gibi gerçekleşsin bu yeni yılda.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Müziciğim,
Anılarda kalacak, keyifle anımsanacak bir sene diliyorum sana.
Sevgiler.
:))

müzi dedi ki...

şulecim, ekmekçim,
ben de güzelliklerle dolu bir sene diliyorum sizlere.
benden de kucak dolusu sevgiler...

elektra dedi ki...

Canım Müzi, Ne güzel yazmışsın... 2011, geriye dönüp baktığında, "işte herşey o sene başladı, şahaneydi." diyeceğin bir yıl olsun. Kocaman öperim:)

Ebru dedi ki...

'Hah şöyle, ohh be' gibi cümlelerle dolu olsun yılın.

sam dedi ki...

Naif, sıcak bir yazı.
Senden beklenebileciği gibi.
Okunması insana keyif veren.

Dün sabah okuduğum Elif Şafak yazısından sonra, bu sabah da senin yazın muzi.
Kanımca çok benzer.

İspatım olsun diye ahada o yazı.
Bu konuyu, sıcak bir fincan kahvenin eşliğinde yeşil ıslak bir günde uzun uzun konuşuruz.

http://www.haberturk.com/yazarlar/587293-alis-arizalar-diyarinda

müzi dedi ki...

sevgili elektra ve ebru,
hepimiz için dediğiniz gibi olsun bu yıl. sevgiler :)

sevgili sam,
okudum yazıyı. sen benzetmişsin, inşallah kitap yazmak için ülke ülke gezip cafelerinde uzun ve rahat vakitler geçirme kısmı da benzer:)