21 Aralık 2007 Cuma

yeni yil planlari

1. dogru saatte yatip dogru saatte kalkilacak, yarasa gibi yasanmayacak.

2. daha az endiselenilecek, daha pozitif olunacak. hersey olumlu tarafindan dusunulecek. bu bazen kendini kandirmak gibi gorunse de, evet, oyle yapilacak.

3. hersey planlanmaya calisilmayacak. planlar tutmuyorsa hayat akisina birakilacak ve bu kotu birseymis gibi algilanmayacak.

4. ucuncu madde, dorduncu madde icin asla, hic bir sekilde, kati suretle gecerli sayilmayacak. daha duzenli, disiplinli, caliskan ve uretken bir ogrenci olunacak.

5. daha az duygusal olunacak. ota boka aglanmayacak.

6. bitmis arkadasliklar, dostluklar geride birakilacak, kafadan atilacak, uzerinde evirip cevirip dusunulmeyecek.

7. artik hak edene hak ettigi cevap verilecek. 'uzulurlerse' diye dusunulmeyecek. ara sira da olsa goz karartilacak ve bencillikler, hipokratliklar insanlarin yuzune vurulacak, 'oh be' deyip rahatlanacak.

8. karara baglanmis konular uzerinde daha fazla dusunulmeyecek. verilen kararin her zaman en dogru karar oldugu benimsenecek.

9. norvecce gunluk hayatta kullanilmaya baslanacak. guven duygusunun azligindan konusmamazlik edilmeyecek, ediliyorsa oturup daha sIkI calisilacak.

10. kayak ogrenilecek.

11. flamenko ogrenilecek.

12. hobilere agirlik verilecek: fotograflar arsivlenecek, resme daha bir odaklanilacak.


13. yeniden bir kopek sahibi olunacak.

14. sevdiklerimiz daha sIk aranacak.

15. bu listeye sadik kalinacak.

13 yorum:

Açalya dedi ki...

Listen bana bile ilham verdi...

iyi bayramlar, iyi seneler Muzi'cigim.

müzi dedi ki...

sevgili acalya,
umarim benim icin de bir liste olmaktan cok daha oteye gider. ben de sana iyi bayramlar ve mutlu seneler diliyorum:)

elektra dedi ki...

sevgili müzi, bayram kutlamaya geldim ki, senin takvim yeni yıla ayarlanmış:) olsun, iyi bayramlar.
bu arada, lista fikrini çok tuttum. ben de yapacağım:)
sevgiler.

not: müzik yüzünden hızlı yazdım. ne tempolu yahu:)

Adsız dedi ki...

Ben en cok 15. maddeyi begendim :-) Keske tum kararlarimiza her zaman sagdik kalabilsek!

Mutlu yillar!!

Adsız dedi ki...

Ben en cok 15. maddeyi begendim :-) Keske tum kararlarimiza her zaman sagdik kalabilsek!

Mutlu yillar!!

müzi dedi ki...

sevgili elektra,
sana da iyi bayramlar :). muzik hizli, yeni yila hizli bir giris yapalim, enerjimiz yuksek olsun diye.

sevgili zeyno$,
haklisin, isin en zor kismi kararlara sadik kalmak. niyet etmesi kolay da, uygulamasi zor...
ama olsun, karar almak da isin buyuk bir kismi sayilir. sana da mutlu yillar!

Margot dedi ki...

Selam Müzi,
Ben artık listeler yapmıyorum. Söylersem sihri kaçar da olmazmış gibi geliyor. Söylemeyince içimden sanki çok büyük bir sırrım, bir süprizim varmış gibi heyecanlanıyorum. Bir de böyle deneyeceğim. Ne zaman liste yapsam, yazılanlar yazıldığı gibi kalıyor çünkü. Beceremiyorum bu dilek listesi işini ben :)

Senin yazılı, yazısız, söylenmiş, sır bütün dileklerin gerçek olsun. Çok ama çok tatlı bir köpek al ilk önce :)

k.i.s.d. dedi ki...

Selam, bloguma yorum bırakmışsın. 1 ay aradan sonra bloğuma ulaşabildim ancak okuyorum:)

Listeler beni strese sokuyor. Umarım hedeflediğin herşeyi hakkıyla gerçekleştirebilisin.

Sana derin nefesler dilerim.

müzi dedi ki...

merhaba margot,
ben akli kolay karisan, her ruzgarda biraz savrulan biriyimdir. eger liste yapmassam kolaylikla hedeften sasabilirim, baska hedefler pesine dusebilirim. o yuzden liste gerekli benim icin. listeye harfi harfine uyup uymamak degil de, liste olsun kenarda dursun hesabi benimkisi :)
ben de ayni guzel dilekleri senin icin diliyorum. cok guzel bir yil olsun hepimiz icin :).

merhaba k.i.s.d.,
yukarida anlattim listelerin benim icin neden gerekli oldugunu. strese sokmalari konusunda katiliyorum sana. ama liste yapmassam da strese giriyorum ben, kendimi hedefsiz bir insan gibi hissedip:). cok tesekkurler guzel dilegin icin. ben de sana gonlunce bir yil diliyorum, mutluluk ve basari dolu bir yil olsun.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bütün kararların temeli şu:
"karara baglanmis konular uzerinde daha fazla dusunulmeyecek. verilen kararin her zaman en dogru karar oldugu benimsenecek."

Sana, kararlarını zevkle gerçekleştireceğin iyi bir sene dilerim.
:))

müzi dedi ki...

sevgili ekmekcikiz,
haklisin, karar vermek biraz da kafani bosaltmak icin, karar verip kafandan atmak icin gerekli. ben de sana saglik (ozellikle de su gunlerinde) ve mutluluk dolu bir yil diliyorum.

B5 dedi ki...

Hmm, bu fikri tuttum,liste yapmayi hep sevmisimdir. Uymasam da hepsine gorebilmek guzel iki boyutlu kararlari.
Senden ilhamla ben de kendime bir tane yapiyorum, evde acik oturuma sunuyorum :)

müzi dedi ki...

evet b5 katiliyorum, yazili olduklarinda farkli bir boyut kazaniyorlar :) yap ya da yapma, hatirlamak istediginde nereye bakacagini bilmek guzel. ben de kafami bosaltmak icin yaparim liste. kafamda tutmamak, hatirlamak icin zorlanmamak icin. tabi yazdiktan sonra hatirlanmasi gereken tek sey yazilan yaziyi zamani gelince yeniden okumayi hatirlamak. bu da baska bir dert :)