14 Nisan 2009 Salı

Norway... duuz pua

sarki: Alexander Rybak - Fairytale

her yerde erovizyon. biz de belirleyelim favorimizi ki bir heyecan olsun.

benim erovizyona olan ilgim yurtdisi ile baslamisti. uzaklarda istiyorsun ki ulkenle ilgili bir sey begenilsin, takdir gorsun. sertab erener birinci oldugunda oyle sevinmistim ki, ertesi gun okulda tebrikleri toplarken hafiften gogsum kabariyordu, sanki ben kazanmisim gibi. sacma ama oyle iste...

bu sene benim favorim Norvec. cok eglenceli bir sarki. bir kere cocuk (Alexander Rybak) cok yetenekli. hani sahneye cok yakisiyor derler ya... sesi guzel, violini calisi guzel, mimikleri hareketleri guzel, sarki guzel, sozler guzel... daha ne olsun.

3 yorum:

Zeynos dedi ki...

Guzelmis, lykca till Norge :)

Yillardir erovizyonu izler izler hayal kirikligina ugrariz ya, en son 2002'de izledikten sonra 'yeter artik bir daha izlemeyecegim' demistim. Dolayisiyla 2003'te izlemedim. Ertesi gun universiteye gittigimde herkes beni tebrik ediyordu (malum Isvec'te de yakindan takip edilir). Once anlamadim, sonra sok oldum, inanamadim, haberleri actim, sasirdim, duygulandim ve gurur duydum :)

müzi dedi ki...

norveçliler de lykke til diyorlar :)
sen de tam izlemeyeceğin seneyi seçmişsin be zeynos. neyse artık bir dahakine denk gelirsin belki, yoksa izlemesen daha mı hayırlı Türkiye için :P
sevgiler:))

Zeynoş dedi ki...

Tebrikler!!! Tam da ulusal bayramda, ne iyi denk geldi! Yarin sIkI bir parti olur artik ulke capinda :)))