16 Nisan 2007 Pazartesi

Hisar kalbimde bir yaradir...


Yillardir kosa kosa gittigim, Deniz Cay Bahcesi’nde karisik menemenimi ekmege bana bana denize nazir yedigim Rumelihisari, artik icimde bir yaradir. Iletisim Fakultesi’nde ilk ozel haberim icin hic dusunmeden kosmus Rumelihisari’na gitmistim. Hurriyet’te de sayfanin 4/3’unu kaplayacak sekilde yayinlanmisti (haber icin tiklayin). Haber basligimsa “Rumeli Hisari’nda hayat baskadir” idi. Gercekten oyleydi, ve hala oyle, ama benim icin degil.

5 yil oldu Rumelihisari’ni terk edeli. Biz eski Deniz Cay Bahcesi’nin mudavimleriydik. Pazar sabahlari da oradaydik, dersleri astigimiz capkin Bahar gunlerinde de. O zamanlar bu denli kalabalik degildi. Kendine ozgu bir kitlesi vardi Hisar’in. Ama ne zamanki Rumelihisari’ni otopark mafyasi ele gecirdi, ne zamanki onlar Rumelihisarimizi bizim elimizden aldi, cektik elimizi ayagimizi oradan. Otoparka verecegimiz 5 milyon bize koymazdi, ama sirf Istanbul’u ele geciren bu sonradan cikma eskiyalara bir katkimiz olmasin diye gitmiyoruz artik Rumelihisari'na. Ha tabi oradaki cay bahcelerine de tavrim, bizi o mafyaya sattiklari icin…

Eski gunleri ozluyorum, ama zaten artik Hisar da eski Hisar degil. Baska tatlar bulduk... birileri cikip oralari da cirkinlestirene kadar oralardayiz..

PS: Dun ogrendim ki sevgilim benden habersiz gitmis Rumelihisari'nda menemen yemis. Kimbilir belki de bu tetiklemistir Hisar'a karsi sitem dolu bu yazimi.

PS2: Ama hic gucenmedim sevgilime benden habersiz Hisar'a gitti diye, cunku neyseki erkek erkege yemisler menemeni. Men e men ya... :p

1 yorum:

tesla dedi ki...

ne kadar ortak şeyleri paylaşıyoruz anlatamam.. otopark mafyası olayına ben de karşıyım.. ama ülkede malesef düzen olmadığı için böyle şeyler oluyor işte.. engelleyemiyorsun.. zaten artık istanbulda arabayla gezmek çok büyük sorun oldu.. bence en iyisi arabanı ya evinde bırak ya da yakın biryerelere bırakıp yürüyerek git! en güzeli bu. hem de spor yapmış olursun =)))