2 Ağustos 2011 Salı

yollar...


meğer kişisel tarihimde(!) gelen ve geçen zaman değil, yollarmış... birbirine bağlanan, birbirinden ayrılan yollar. 

kimini kaybolmadan bulamadım. kimini hiç hesapta yokken buldum.

bir de önümde bekleyen yollar var. hangisinden gideyim henüz bilmem. 

her yolda bir ben bırakıyorum. her yolda başka bir ben buluyorum. 

yollar bazen ayırıyor, beni senden ayrıştırıyor.

yollar bazen birleşiyor, beni sana getiriyor. yoldaş olup birlikte yürüyoruz.   

birlikte yürürken, şurda biraz duralım. olmaz mı?
  

6 yorum:

Ebru dedi ki...

Ah bu ne kadar güzel bir 'dur' noktası. Anlattığın şey o kadar benden ki şimdi, şu günlerde önümdeki yolun belirsizliği korkuturken artık ardıma bakmak istemiyorum.
Ses olmuşsun içimdekilere.

müzi dedi ki...

ebrucum, önündeki yol belirsiz olsa da eminim senin o güzel yüreğin ona çok güzel bir şekil verecektir. ve de sen o yolda ilerleme kararını almışsın ya, bundan sonrası daha zor değil. sen içini ferah tut. bir de kulağından müziği eksik etme derim, belirsizlik anlarında ben öyle yapıyorum:)

şule dedi ki...

bu nasıl güzel bir müzik, nasıl güzel sözler böyle. sabah sabah ruhum aydınlandı. sağolasın müzicim.
hangi yola girersen gir, sen benim için hep "aydınlık yüzlü müzi" olacaksın, biliyorsun :)

müzi dedi ki...

söylemeyi unutmuşum, yolda bir de senin gibi yüreği güzel kendi güzel insanlarla karşılaşmak var ya, o da ayrı güzel. canım şulem :)

guguk kuşu dedi ki...

harika bir görsel, harika bir bahçe, burda durmak değil kalınır:D

müzi dedi ki...

guguk kuşu, sen yolcu değil hancı ol o zaman. biz geçerken uğrarız :)