15 Mayıs 2011 Pazar

geç kalmışlara

 
bir karar almış.

o  kız bir başkasına “evet” diyene kadar bekleyecekmiş. bir ümit... tam tamına böyle dedi. 

ne denir böyle söze, ne denmeliydi? 

ben, “bu dediğini duysa gelirdi” dedim.

dinlerken, hem içim burkuluyor, hem de söyleyişindeki güzellikten sebep yüzüme bir gülümseme oturuyor.

kız belki gelir, belki gelmez. belki geldiğinde onu beklemeye karar vereni yerinde bulamaz. ne olur bilinmez. 

ben sadece içimden bir dilek geçirebiliyorum: inşallah geç kalmaz.

7 yorum:

şule dedi ki...

bence de çocuğun böyle dediğini duysa gelirdi o kız...

müzi dedi ki...

bi de düşünsene şulecim, bi sözü geç duymak da var, her şey için çok geç olduğunda. o da üzücü olur. ama benim içimde bir ümit var, ne de olsa her şey en nihayetinde güzel olur:)

Ebru dedi ki...

'Belki yarın' diye uykuya dalmak. Bazen beklemek de çok güzel.

şule dedi ki...

Muzicim, bu konu can acitici. ayni zamanda muthis bir umut var icinde. benim cok konusasim var bu yaziyla ilgili. ama bir de susup oylece muzigi dinleyesim var...
:)
en iyisi sen gel artik da saraplari alip bir pijama partisi yapalim birlikte. belki o zaman bu yazi hakkinda da konusuruz :)
(konuyu itinayla doktorayi bitirmene getirdim yine goruyorsun :P)

müzi dedi ki...

beklemek hem güzel, hem de çok zor be ebrucum. ama beklemek olmasa, kavuşmak bu kadar güzel olmazdı di mi:)

şulecim, bu konu nasıl oldu da döndü dolaştı yine benim doktoraya geldi anlamadım ama:), şöyle uzuuun uzun konuşacağımız günleri ben de iple çekiyorum. diğer yandan, ah evet hem de nasıl can acıtıcı bir konu. tek tesellisi, ebru'ya da yazdığım gibi, sonundaki kavuşma ihtimali. var mı kavuşmaktan daha güzeli:)

Ebru dedi ki...

Garip seviyo muyuz kendimize eziyet etmeyi nedir ama ben de o ihtimali çok daha fazla sevenlerdenim.

müzi dedi ki...

eziyet değil be ebrum, sevmek işte. bildiğin sevmek :))

şu an cemal süreya'nın karısına yazdığı mektupları okuyorum. karısı hastanedeyken yazdığı mektuplar. o en güzel şiirleri yazdığı temmuz ayı. karısına "alınyazımsın" diye yazdığı... sevdiğinden ayrı kalmanın, beklemenin bir insana yazdırdıklarını okuyorum. sonra karısı zuhal'i düşünüyorum.
burada bugün yağmur var. sonrası işte iyilik güzellik:) öpüyorum.