28 Nisan 2011 Perşembe

nasılsın?



ay nerde doğsa oradaydık
dallarda zerdali çiçekleri
savrulup gider rüzgar esince
bütün bir bahar böyle geçti

anlardım aklından geçenleri
sustukça konuştuk sanki
sevdaymış meğer o içimizde
yıllardır uyuyan deli
sessizlik sensin geceleri

fincana kahve koydum gel
bugün şeytana uydum gel
ay doğdu dağın üstünden aman aman
dallarda beyaz çiçekler

döndüm gecenin karasına
artık kimse kıramaz beni
o kül gibi deniz o sessiz kız
kayıp bir sandala binip gitti

ne sen söyledin derdini
ne ben sevdiğime inandım
unut geçen eski günleri
bunca yıl sonra nasılsın

anlardım aklından geçenleri
sustukça konuştuk sanki
sevdaymış meğer bu içimizde
yıllardır uyuyan deli
sessizlik sensin geceleri

fincana kahve koydum gel
bugün şeytana uydum gel
ay doğdu dağın üstünden aman aman
dallarda beyaz çiçekler

4 yorum:

şule dedi ki...

nasıl iyi geldi anlatamam...

müzi dedi ki...

anlatmasan da anlarım, kendimden bilirim, bu şarkı söylenmeyenleri söyleyip bi güzel hafifletir.

Ebru dedi ki...

Bazen öyle bir ana denk geliyor ki bazı ezgiler 'yooo ağlamıyorum gözüme bir şey kaçtı' demek kurtarmıyor.

müzi dedi ki...

:) ebrucum, bu şarkı ara sıra benim de gözlerimi dolduruyor, ama diğer yandan yüzüme tatlı bi gülümseme de konduruyor. garip bir şekilde ferahlatıyor. sanki tatlı tatlı özlemek için ideal. öpüyorum seni, toz kaçmış gözlerinden :)