28 Kasım 2008 Cuma

bazen tek bir hareket yeter...

bazi seyler vardir, aradan ne kadar zaman gecerse gecsin, sevilmeye deger...

bazi seyler vardir, tek bir sebepten sevmeye deger...

bazi seyler vardir, kosullar nasil degisirse degissin, araya neler girerse girsin, kalbinde yer edinen...

ornegin,

  • ortaokul ve lise arkadasim Beste; abimin zaturreden hastaneye yatirilacagi gunun sabahi ben sinifta aglarken hic bir sey sorup etmeden gelip boynuma simsiki sarildigi icin...
  • Kirac; sirf, sevdigi kadina yazdigi sarkida, bagira bagira "Aysem Aysem Aysem... gurbetten donusum Aysem, yolun ecelimdir Aysem" diyebildigi icin...
  • abim, yere dokulen bezelyeleri sahiplendigi icin...

sirf bunlar tek basina yeterlidir birini sevmeye. aradan ne kadar zaman gecerse gecsin, bu anilari icinde tasirsin, cunku bir kere kalbine dokunmuslardir.

sizin de var mi boyle, tek bir hareketiyle, sonsuza dek kontrat imzaladiginiz insanlar?

6 yorum:

şule dedi ki...

ne guzel yazmissin...ne dogru yazmissin...
benim de vardir boyle kontratlarim. kendimi en boktan hissettiğim anlarda bu kontratlari gozden geçirir, gulumser ve yoluma devam ederim.
bi de nedir bu Kirac olayi muzicim ya? ben de hastayim bu adamin sevgilisine aysem diye bir sarki yapmasina. nasil guzel ve imrenilesi bir asktir bu...

müzi dedi ki...

sevgili sule,
insan sirf bu sebepten kizina ayse ismini koyar ki, onu da aysem aysem diye sevsinler :)) bu arada kirac'in sevgilisinin diger ismi sule, biliyorsun di mi.. sarki sulem diye de yazilabilirdi yani :)

şule dedi ki...

e bi kizim olsa ayse ismini koyacaktim zaten, cok kararliydim. daha komigi, benim ismim de sule olmasa ayse olacakmis zaten. kararsizlik yasanmis ve son anda ibre sule'ye donmus.
ama muzicim is isimde degil ki, o isme sarki yazip adayacak adami bulmakta :)

Adsız dedi ki...

Ben hiç öyle yapamadım. Bir harekete bakıp sonsuza kontrat imzalayamadım. Hep daha uzun süreli deneyimler sonucu insanlara ayıptır söylemesi puan verdim. Kabul ediyorum daha az duygusal daha çok hesaplı kitaplı bir davranış modeli. Ve son tahlilde insana daha çok yakışan senin tarzın.

ayçobanı dedi ki...

Müziiiii ne cok zaman olmuş buraya gelmeyeli ben, cok sevindim senden ses gelişine :))

Bu kontratlı insanlardan bir kaç perçada benim kalbimde var. Kalbimin en bir parçalandığı anların en bir önemlisinde, Üni'deki odama bir şişe şarapla gelen Işıl'ım canım mesela...

Hoşgeldin tekrar. Iyi ol, çok mutlu ol!!

müzi dedi ki...

nalet olsun icimdeki insan sevgisine,
insan ruhu cesit cesit, ve kendi icinde bile her defasinda farkli farkli. su an boyle hissediyoruz, bazen hisleniyoruz, duygusal parcalarla duygusallasiyoruz, degmez bu dunyada hic bir sey kotu olmaya diyoruz. ama an geliyor lanet ediyoruz, hic kimse icin hic birseye degmez diyoruz. hepsini de biz diyoruz, ayni kisi. o yuzden sonsuza dek kontrat diye bir sey var mi ben de bilmiyorum ama aslinda sadece olmasini diliyorum.

aycobani,
isil'a benden de kocaman sevgiler buradan :)

amin :)