8 Temmuz 2008 Salı

mekan degisikligi

sevgili blog,

ben istanbul'a gidiyorum :))))

tatile gidiyorum demeye dilim varmiyor cunku gittigim yere kitaplarimi, notlarimi da goturuyorum. hala hazirlamakla mesgul oldugum bavulumun yarisi kitaplar ve kagitlarla dolu. orada calisabilecegimi dusunerek oldukca hayalperest biri gibi gorundugumun farkindayim. hatta ben bunu daha onceleri de denedim ve ancak ajdar'in muzik hayatinda elde ettigi basari kadar basarili oldum. ama yok bu sefer gercekten calismam gerek. annem pek hoslanmayacak bu durumdan ama kimse kusura bakmasin.

yolculuk oncesi sendromu sIkca olur bende sevgili blog, su an oldugu gibi. biletimi aldigim sirada herkesi cok ozlemistim ve tatil suresini olabildigince uzun tutmaya calismistim. ama simdi daha farkli bir ruh hali icindeyim ve ben ne halt ettim diye hayiflaniyorum. su an agir basan duygu, ayrilik huznu. ben ne zaman bir mekandan ayrilmak uzere olsam (1 hafta gibi kisa bir sureligine bile olsa), o mekana daha bir baglanirim. su an evime, calisma masama, kutuphaneme, bahceme bakiyorum ve onlari birakiyor oldugum icin huzunleniyorum (feci baglanirim ben).

ama ayni duygulari buraya donmek uzere istanbul'dan ayrilirken de yasayacagim, adim gibi biliyorum. oradaki herseye, herkese yeniden oyle bir alisacagim ki, birakip gelmek istemeyecegim. neyse ki bu durum sadece yolculuk oncesi surer. gidecegim yere bir vardim mi, alisirim herseye. gunesi gorup gunese tapma, ayi gorup aya tapma deyisi vardir, aradaki baglantiyi kurmussundur umarim sevgili blog.

tatil suresince simdilik ufukta bir dugun, ankara'ya bir is ve bir canarkadas ziyareti, istanbul'da bolca kosusturmaca ve hepsinin ardindan denizi guzel bir yerde ders calisma cabalari gorunuyor.

tatil cok yorucu gececek sevgili blog. aklima gelmisken, vitamin haplarini da koyalim bavula.

12 yorum:

Erkan Saka dedi ki...

Erkan kolaylıklar diler:)

şule dedi ki...

aaa, ne güzel, Türkiye'ye mi geliyorsun? koşturmacadan uzaki sakin, anne yemekleri ile dolu bir tatil diliyorum sana müzicim...

Adsız dedi ki...

ooo hacı
gelıyor musun yedi tepeli şehrimize.
ıyı yolculuklar
ve
alıvıdercı norway
bonjorno istanboll

Denizaki dedi ki...

ozlemle bekliyoruz canimin ici... :)
iyi yolculuklar!!!

ayçobanı dedi ki...

Iyi yolculuklar Müzicigim, cok keyifle gecir ziyaretini!!Ankara'dan bir nefes de benim icin cek lütfen ;)
*
Ben de baglanirim, hem de cok fena!! Eski, bozuk ve calismayan camasir makinasinin arkasindan aglayacak kadar... Ev, bahce, memleket, es, dost kismina hiiic girmeyeyim bile!!

B5 dedi ki...

Her dedigini gayet iyi anliyorum..

Iyi yolculuklar Muzi :)
Guzel vakit gecir. Sadece iyi haberler dinle (yapabildigin kadar)

elektra dedi ki...

gelmişsindir kesin sen bu tarihte, hoş geldiiiin:)

Margot dedi ki...

Hoşgeldin Müzi :)
Koşuşturmacalar arasında keyif molaların da olur umarım,
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Git gule gule gel gule gule cok bekletme biziii :-)))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Müziciğim,
Fırsat bulursan ve bir blog toplantısı yaparsak çok keyif olur.
Bekleriz.
:))

Yesim dedi ki...

Mutlu tatil gunleri diliyorum.

Ben de ayni telas, mutluluk ve biraz huzun icindeyim su gunlerde. Arkada birakacaklarim (esim ve kedim ozellikle) icin ayni sekilde hissediyorum. Ama kavusmasi da guzel oluyor en azindan diyerek kendimi avutuyorum.

Iyi kavusmalar...

müzi dedi ki...

erkan,
hosgeldin. tesekkur eder, biz de sana kolayliklar dileriz, tezinin su son asamalarinda :)

sule,
tesekkur ederim. daha bir hafta gecti ama sevdigim yemeklerin cogu tadildi. sakinlik ise simdilik ugramadi :)

o gol yenir mi bee haci.
yemezler :)

deniz,
canimin iciiii :))

aycobani,
ankara havasidir oyledir boyledir demem, cekerim senin icin bir nefes.
seninle iyi-kotu gunler paylasmis camasir makinasinin ardindan gozyasi dokmek ise cok vefali ve saygi duyulmasi gereken bir davranistir. vefa sadece istanbul'da bir semt adi degildir. sevgiler :)

b5,
tesekkur ederim. burada oldugumdan beri haberlerden uzagim, televizyon izlemeye de firsat olmadi. ben uzakta daha iyi takip ediyordum memlekette ne olup bitiyor. insan icine girince uzak kaliyor :)

elektra,
hosbuldukkk :)

margot,
hosbulduk. geldigimden beri kosusturmaca da var, keyif molalari da var, telas da var. burada hersey var. bu ne zengin sehir boyle :)

zeyno$,
insallah. bekletmem ben merak etme. dedim ya, ben feci baglanirim :)

ekmekcikiz,
oyle bir toplanti ve buralardaysam beni simdiden ekleyin listeye :)

calanon,
donecegin yerde bir bekleyenin olmasi da guzel. tatil sonunda ayrilik yaklasmis ve sen sevdiklerinden bir kez daha ayriliyorken, gidecegin yerde bir sevdiginin, bekleyeninin oldugunu bilmek, yolculugun sonunda kavusmanin oldugunu bilmek de guzel. ben de sana iyi tatiller ve iyi kavusmalar dilerim.