9 Kasım 2007 Cuma

penceremden...



"oralarda kar var mi?" diye soran Alp&Ege'nin Annesi icin...

14 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

O derecede var, yani!
:)
Şimdi burdan çok güzel gözüktü.
Gündelik yaşamı nasıl etkiliyor?

müzi dedi ki...

sevgili ekmekcikiz,
henuz hayati etkilemiyor, cunku pek kalmiyor yerde bu kar. en cok bu fotografi cektigim gun (3-4 gun once) yagdi, ama ertesi gun eridi gitti. simdi ara ara yagiyor, ama yerlesmedi henuz. ben de erken basladi diyordum ki dun edirne'de kirklareli'nde de yagdigini okudum. e dedim o zaman yagsin burada da, olur :).

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Dunku bizdeki göruntunun aynisi, bugun ise yagmur ve kasvet var, maalesef! En cok cocuklar uzuluyor burada kar kalkinca...

müzi dedi ki...

sevgili Alp&Ege'nin Annesi,
buradaki cocuklarin sansizligi sanirim kar yaginca okullarin tatil olmamasi. televizyon karsisinda oturup da kar tatili anonsunu beklemek bizim en guzel cocukluk anilarimizdan biri. yoksa cok cok yaginca buralarda da tatil oluyor mu, bilmiyorum.

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Burda olmuyor, orada da olacagini sanmiyorum...Ilk temizlenen yollar bisiklet ve yaya yollari. Kayan, yolda kalan arabalar da yok. Kirsal kesimde, belediyenin mutahitlerinin ulasamadigi yerlerde oturan nufusun ise kendi traktoru var, evinin önunu küremek icin...

Adsız dedi ki...

Hava cok guzel ve sicak diye ogun cocuklarini okula gondermeyip, ise de gitmeyip tatil yapanlar var. 'Hava cok guzeldi' kabul edilir bir mazeret yani. Ayrica hava guzel diye derslerin iptal oldugunu bilirim :-)

elektra dedi ki...

ne güzel bir yer orası yahu, fotoğraf çok güzel. kar ise, vazgeçilmezimdir.

ayçobanı dedi ki...

Haftasonu esimin dogup büyüdügü sehre ziyarete gittik. Aile, es, dost bir cok kisi orada oldugu icin bu ziyaretleri sikca yapmamiz gerekiyor.

Yaklasik 20 cm. kar vardi gittigimizde!! Cumartesi gecesi biraz daha yagdi ve pazar günü her yer kar altindaydi. Cocuklar kardan adamlarini yapmislardi bile...

Adsız dedi ki...

ahhh... çok güzel! bizimkiler de hiç değilse yılbaşında kar yağsın istiyorlar. geçen yıl neredeyse yaz gibi geçince büyük hayal kırıklığı yaşadılar. ama bu yıl yağacak gibi görünüyor, neyse ki. evlerin bahçesi filan yok tabii, kar yağınca en yakın parka gidip deliler gibi kendimizi kara atıp, kartopu oynuyoruz:)

sevgiler.

müzi dedi ki...

alp&ege'nin annesi,
buna sevinmeli mi uzulmeli bilemedim. ne guzel yollar kapanmiyor, ama kardan dolayi tatil de olmuyor.. cok kar vardi gelemedim diyememek ne kotu.

zeyno$,
nasil da farkli bir dunyadasin sen oyle? "hava cok guzeldi". ne guzel bir bahane o oyle.. :)

elektra,
ben de senin kadar kar sevdalisi olsam keske. severim ben de, ama evde oldugum zaman. cam kenarinda oturup sicak cayimi yudumlarken severim kari en cok. ama artik daha cok sevmeye calisiyorum. hadi bakalimmm

ayca,
en soguk yerde ben oturuyorum zannediyordum. anlat anlat, icim isiniyor :)

endiseli peri,
bu kis cocuklarin hatrina yagar insallah. olmadi, ben onlar adina yaparim burada kardan adamlari, postayla yollarim sizin oraya. aps ile yollarim ki erimeden gelsin ;)

Sanem dedi ki...

Buraya da yağsa.. Çok özledim ben karı. Seyretmeyi çok özledim.

Adsız dedi ki...

Harika gozukuyor, Kis yasamayali tam 3 yil oluyor, yazliklardan biktim artik kar gormek istiyorum:((

ayçobanı dedi ki...

Müzicim, dün esimin annesiyle konustuk, karlar erimis bile...

müzi dedi ki...

sevgili sanem,
evet ben de turkiye'de de yagmasini istiyorum. ozellikle suyun azaldigi yerlerde. bir yolunu bulsam da su kari kandirip gotursem oralara.

sevgili derya,
yazliklarin da guzel yani var. ben simdi birazdan evden cikmak icin lahana gibi giyinecegim. palto, atki, bere, eldiven, semsiye... bazen o kadar agir geliyor ki, yoruluyorum :)