26 Temmuz 2007 Perşembe

yaz aksamlari..

istanbul'dan ayrilmaya 5 gun kaldi. durum her zamanki gibi. ne zaman bu sehirden gidecek olsam sehir gozume daha bir guzel gozukuyor.

aksamlari sahile inip deniz kenarinda cay iciyoruz. yaz aksamlarinin o rahatligi vardir ya hani... pufur pufurlugu.

elinde dondurmasi sahilde yuruyenler ya da cay bahcesinde cay icenler. sanki gunduzleri bu kadar rahat degiliz. sanki karanlik olunca daha az gorunur oluyor ve rahatliyoruz.

gec saatlere kadar caddelerin insanlarla dolu olmasini cok seviyorum. ben iceri girsem bile orada hala insanlarin oldugunu bilmek cok guzel. oyle olunca daha rahat uyuyabiliyorum. sanki daha bir guvenliymis gibi...

2 yorum:

B5 dedi ki...

Ben de kendimi kalabalikta güvende hissediyorum. Belki o yüzden cadde üzerindeki yeni evde simdiden mutlu ve rahatim (yine siren sesi geliyor bangir bangir), esimin aksine rahatsiz olmuyorum...
Sana simdiden iyi yolculuklar Müzi ;)
Keyifli bir baslangicin olsun.

müzi dedi ki...

sevgili b5,

kalabalikta seyredecek bir suru sey olur. o yuzden severim ben de.

cok tesekkurler guzel dileklerin icin. evet, keyif bizimle olsun.