1 Kasım 2010 Pazartesi

bi dilek tuttum

yazmıyorum, halbuki aklımda düşünceler durmak bilmiyor. bir cümleyi bitirmeden diğerine başlıyorum.

bu yaz ve sonbahar da az biraz üzüldük ama bunlar son kalıntılardı. bekleyen bir nokta idi, onu da koyduk. en sona küçük bir kutu bıraktım; o da diğer anıların yanında dolabın kuytusunda yerini aldı. hüzünlendim mi? evet. ferahladım mı? evet.

bekleyen pek çok iş var. ama ben şu an çok huzurluyum. her şey gibi bu huzur da geçer biliyorum. o yüzden huzurumu olacaklardan bağımsız kılmayı öğrenmeye çalışıyorum.

şimdi baştan başlıyormuşum gibi değil, kaldığım yerden devam gibi. en kıymetlilerimizin sarıp sarmalaması bir başka, ama yine de en sıcağı, kendimize açtığımız kucak. işte şimdi o kucağa kendini bırakır gibi.

yalnızlık Allah'a mahsus, ama yalnız kalmaktan korkmadan yola devam etmek gerek. şimdi ne olacak diye dertlenmeden, nereye kime diye düşünmeden, bir başına olmaktan korkmadan yaşamayı öğrenmek gerek. karanlıktan korkmadan, gök gürültüsünden korkmadan, fırtınadan korkmadan... korkuyla değil ama merakla yaşamak gerek. hep öğrenmek gerek. bi de kaderle barışmak gerek. onu düşman değil dost belleyip, şimdi ne getirdin deyip gülümsemek gerek. barışmak gerek, küs olunan her ne varsa. sevmek işte.. sevmek gerek; öncesini ve sonrasını...

ben bu hafta sonu bir dilek tuttum. olursa çok sevinicem, olmassa diye korkmamayı da öğrenicem.

4 yorum:

şule dedi ki...

ne güzel yazmışsın. Huzurlu ve sıcak...
dilerim dileğin herneyse, gerçekleşir müzicim. ama gerçekleşmezse de sen "boşver" deyip gulumseyerek yola devam edecek haldesin zaten. ne guzel :)

müzi dedi ki...

gerçekleşse ne güzel olur. ama ne çıkar olmassa da, di mi şulecim :)
öpüyorum seni. kucak dolusu sevgiler..

Ebru dedi ki...

Umarım gerçekleşmiştir.
Bazı yıllar kayıplar hanesinde çokça madde koyduğumuz ağırlıkta geliyor. hani düşünce kalkıp tozu sirkeleriz ya üzerimizden bu sene çok defa sirkeleyip devam ettim ben de :)

müzi dedi ki...

ebru, evet tam da anlattığın gibi, düştüğün yerden kalkıp üzerindeki tozları silkelemek gibi. ama devam edebilmek de ne güzel bir haz yaşatıyor di mi, bu da kazançlar hanesine eklenecek bir şey bak :)
diğer konuya gelince... gerçekleşmedi. ama ne oldu biliyor musun? kendimle konuştum, ve çok üzülmedim :)