7 Eylül 2008 Pazar

Turk kahvesi, incir kurusu, lokum, knorr'un yoresel Turk corbalari, Orhan Pamuk kitaplari ile dolu bavulum ve bronzlasmis tenimle geri doneli tam 10 gun oldu.

gitmeden once 'fazla uzun bir tatil plani oldu bu' gibi endiseler vardi, evet. donus yolunda ise 'Ramazan ve bayram tatili boyunca da kalsa miydim' gibi acabalarla doluydu aklim, gozyasi akmaya hazir beklerken gozlerimde.

ogle vaktine dek suren uzun kahvaltilar, gec kahvaltilardan dolayi 12'lere aksayan 11 kahveleri, deniz-gunes-kum, poyraz-lodos, kavun-karpuz, ay cekirdegi, haslanmis misir, ancak gunes battiktan sonra icilen taze cay... koca bir tatilin ozeti bu iste.

gunler sayili olunca o koca 50 gun, ayni 15 gunluk tatillerin agizda biraktigi yarim bir tadla bitti. 20 gunu Istanbul'da, geri kalani ise kuzey Ege'de gecti. Istanbul'da gecirdigim gunler tatilin basi ve sonu olmak uzere ikiye bolununce, ne sehrin trafiginden, ne kesmekesinden, ne de sicagindan bunalmaya vakit kaldi. kalabaliklarin icine de pek dalmadigimi bilerek okuyun su soyleyecegimi:

memleket pek bir guzel arkadas.

fondaki Ezginin Gunlugu'ne ait sarki oyle demese de, pek sevdigim bir sarkidir. gurbet sarkisi oldugundan da duruma uygundur.

8 yorum:

elektra dedi ki...

döndün mü??? ben de bu kız niye yazamıyor ki bir süredir deyip düşünüyordum. hoşşş, herkes de bir rehavet...üzülme, yıl dediğin ne ki? gözünü aç kapa, yine buradasın...

müzi dedi ki...

sevgili elektra,
ben de fark ettim, bir rehavettir sarmis etrafi. yaz oldu boyle oldu. mazur gorun hocam :))

New York Muhtari dedi ki...

ahhh Muzi'cigim ben tamamen biraktin buralari diye dusundum.. Ne guzel bir donus...

Gun sayisi konusunda haklisin, ben bir kere 5 hafta kalmistim, sanki iki haftalik tatil gibi gelmisti bana da :-))

Arada bir rehavet lazim... ben gelei 3 hafta olmus bile, ama daha resimleri Facebook ve siteye yeni yukledim :-)))

Tekrar Hosgeldin!!! Ozlemisim guzel muzikleri senin araciligin ile dinlemeyi...

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Müiciğim,
Hadi sen 50 günü iki hafta gibi geçirdin, çünki tatildeydin. Peki bize ne oluyor? Bu yaz bana da iki-üç haftada geçivermiş gibi geldi. Daha geçen hafta sıcaktan şikayetçiydim, üstelik.:))
Yeniden gelene dek, iyi bir sene olsun, sana.
:)

şule dedi ki...

muzim canim, sonunda sesin cikti, oh be :)
tatil dedigin nedir ki zaten...ne kadar uzun olursa olsun "disimin kovugunu bile doldurmadi" hissi yaratir bende hep.
sarki ise ne guzeldir gercekten de...

Ingiltereden Alisveris dedi ki...

hosgeldin muzi
cok kiskandim valla 50 gun tatil hi inanamiyorum super ya doymusuundur canim herseye ben en uzun sanirim 20 gunlugune gittim belki daha az :( hemen geciyo sayili gunler cabuk geciyor.
seni yeniden okumak cok guzel

müzi dedi ki...

NY Muhtaricigim,
ben de ozlemisim sizleri, sagol canim :).

sevgili ekmekcikizcigim,
bu sene herkes ayni seyi soyluyor, kimse farkinda degil yaz nasil geldi gecti. Bu sene yaz yapmadi diyorlar, o yuzden anlasilmamis yaz :))

sevgili sulecigim,
oyle gercekten, tatil ne kadar uzun olursa olsun, bir cirpida gelip geciyor. o yuzden insanin tatilden arta kalan zamanlarini da sevdigi bir isle ugrasarak gecirmesinin sart oldugunu fark ettim. bu herkes icin kolay degil ama bir omru tatili bekleyerek gecirmek de yazik olur.

sevgili small button nose,
evet biraz uzun oldu tatil. ama bir senenin uzerine gitmistim. gunleri biriktirip biriktirip oyle gittim yani.
senin okudugunu bilmek de guzel, tesekkur ederim :)

B5 dedi ki...

Hosgeldin evine Muzi!